-->

sábado, 9 de mayo de 2020

LETRAS GALEGAS 2020

O vindeiro domingo 17 de maio, festexarase o Día das Letras Galegas con homenaxe a RICARDO CARVALHO CALERO. A pesares do confinamento non podemos esquencer este día clave para as nosas letras e para a nosa cultura. Por iso, preséntovos esta actividade de SCAPE ROOM sobre O Misterio da Casa de Ricardo Carvalho Calero elaborado por compañeiras do CPI de Vedra. Esta actividade non vai dirixida aos máis pequerrech@s da casa senón aos máis maiores. Actividade moi entretida e que nos axudará a saber algo máis do autor homenaxeado. Seredes capaces de chegar ao remate??? Xa me contaredes! 😘😘 E apuntade os números, non fagades coma min! 🙈

6 comentarios:

  1. Eu xa o fixen,está moi ben

    ResponderEliminar
  2. feito.... a verdade e que non coñecía moito este autor... moi educativo me gustou moito. grazas ☺

    ResponderEliminar
  3. Está moi ben! é unha forma entretenida de coñecer o autor, eu a verdad é que non o conocía

    ResponderEliminar
  4. Está moi chulo, eu tampouco coñecía a vedad,pero xa sabemos un pouquiño,gracias

    ResponderEliminar
  5. Feitooo.... O que me costou poñer a contraseña... 🤦‍♀️

    ResponderEliminar
  6. O certo é q eu tampouco coñecía ao autor... É q bo traballo realizaron as rapazas de Valga!

    ResponderEliminar